Realitate Augmentata

Ultimul racnet in tehnologia 3D

Realitatea augmentata (AR) este un instrument grozav de vizualizare, care plaseaza produsul tau virtual in mainile audientei, oricand si oriunde!

Am ajuns la concluzia ca aplicatiile AR care se bazeaza pe ultima tehnologie din domeniu pot sa fie folosite in atat de multe domenii! Trecand de la marketing si educatie, pana la diferite evenimente si chiar muzee, aceasta interactiune reprezinta doar valoare adaugata pentru brandul tau. Ba, mai mult, putem sa implementam aplicatiile pe dispozitive mobile, atat bazate pe Android, cat si pe iOS.

Video

AR bazata pe markeri

Cine are un smartphone sa ridice mana! Stim, a devenit un fel de extensie a mainii tale. Totusi, te-ai gandit vreodata, pe langa evidenta conectivitate pe care o ofera, cat de multe oportunitati deschide pentru activarea brandului? Vorbim aici despre descoperirea unor noi obiecte, vizualizarea de continut animat, controlarea unei masini virtuale, cerul e limita!

Avand ca marker o fotografie statica sau o grafica utilizata mai demult in marketing, poti sa le dai viata, combinandu-le cu realitatea augmentata– si cu o targetare mult mai precisa!

Recunoasterea obiectelor 3D

Diferita fata de tehnologia AR bazata pe markeri, acest software proceseaza modelul 3D si ii da posibilitatea de a se preta unor noi aplicatii si functionalitati in mediul virtual. Publicul poate sa “scaneze” obiectul din fata lui si apoi sa interactioneze cu modelul 3D asa cum doreste!

AR care capteaza miscarile

Pentru cei care nu ati ridicat mana la intrebarea despre smartphone-uri avem o veste buna! Realitatea augmentata nu se limiteaza doar la dispozitive mobile!

Sistemele de urmarile a miscarilor si gesturilor permit utilizatorilor sa controleze sau sa interactioneze direct cu un continut 3D pe care il vad pe un ecran. Suntem mini-genii in sistemele software care recunosc orice fel de forma si o redau in continut 3D virtual. E ca si un avatar. De fapt, este tocmai un avatar cu intregul continut suprapus pe utilizator!

Beneficii:

  • Clientul nu depune eforturi prea mari pentru a interactiona

  • Publicul poate sa devina o parte integrata a materialelor tale de marketing

  • Segmentul targetat poate sa gaseasca informatie cu adevarat relavanta pentru el

  • Campaniile promotionale pot sa fie mai usor accesibile consumatorului

  • Controlul randarii 3D a produsului releva transparenta prezentarii produsului